Trawnik jak na Wembley – i rekordowa sprzedaż

Wprowadzenie

Wprowadzenie

Czy kampania reklamowa nawozów do trawników może osiągnąć ogromny sukces? Przeczytaj case study i przekonaj się, jak nasza kampania oraz konkretny wyróżnik doprowadziły do 17-krotnego zwiększenia sprzedaży względem tego samego okresu w poprzednim roku i zbudowały zaufanie do marki.

Wyzwania

Wyzwania

O marce

Marka naszego klienta jest wyspecjalizowanym dostawcą kompleksowych usług pielęgnacji trawników i boisk sportowych. Działając na rynku od ponad 22 lat, firma zyskała bogate doświadczenie i ekspertyzę w dziedzinie pielęgnacji trawników. Ich oferta obejmuje wysokiej jakości nawozy oraz profesjonalne doradztwo, a konkretnym wyróżnikiem są bezpłatne analizy trawników online, przeprowadzane przez eksperta. Naszym zadaniem było zwiększenie sprzedaży nawozów poprzez skuteczną kampanię reklamową.

Analiza i ustalenie celów

Przeprowadziliśmy dogłębną analizę rynku i potrzeb klienta oraz ustaliliśmy następujące cele:

  • Zwiększenie liczby wypełnionych analiz trawników, które będą podstawą do personalizowanych rekomendacji nawozów.

  • Zwiększenie liczby zakupów nawozów na stronie internetowej.

  • Budowanie zaufania do marki poprzez promowanie kompleksowej usługi oraz wiedzy ekspertów z wieloletnim doświadczeniem.

Odpowiednia strategia kampanii reklamowej, skuteczne targetowanie i optymalizacja kampanii

Podjęliśmy wyzwanie stworzenia innowacyjnej kampanii reklamowej dla naszego klienta. Opracowaliśmy big ideę – Trawnik jak na Wembley. Idea ta miała za zadanie przedstawić trawnik o doskonałym stanie utrzymania, z gęstą trawą, idealnym kolorem i równomierną długością, który przypomina trawnik na słynnym stadionie Wembley w Londynie.

Kluczowym elementem naszej strategii reklamowej były grafiki porównawcze przedstawiające trawnik przed i po zastosowaniu nawozów. Przedstawienie widocznej różnicy przekonało potencjalnych klientów o skuteczności produktów firmy.

Wykorzystując platformy społecznościowe należące do Meta, skupiliśmy się na precyzyjnym targetowaniu i optymalizacji kampanii. Wykorzystaliśmy narzędzia targetowania, aby dotrzeć do właścicieli domów i ogrodów, którzy pragną mieć piękny i zadbany trawnik. Nasze kreacje budowały zaufanie do marki i zachęcały do podjęcia działań – wypełnienia analizy trawnika lub zakupu nawozów na stronie internetowej.

Kreacje na zimny ruch

Kreacje remarketingowe

Efekty i rezultaty

Kampania odniosła imponujące sukcesy. Zaobserwowaliśmy znaczny wzrost ruchu na stronie internetowej, co przyczyniło się do zwiększenia świadomości marki i wygenerowania zainteresowania nawozami klienta.

Najważniejsze są jednak wyniki sprzedażowe – sprzedaż nawozów wzrosła 17-krotnie rok do roku.

Podsumowanie

Podsumowanie

Podsumowanie

Kampania dla naszego klienta okazała się nie tylko skuteczną reklamą, ale również narzędziem budowania świadomości marki i zwiększenia zaufania klientów. Odpowiednia strategia kampanii reklamowej, precyzyjne targetowanie i regularna optymalizacja przyniosły spektakularne wyniki sprzedażowe, przyczyniając się do wzrostu przychodów firmy i ugruntowania jej pozycji jako eksperta w pielęgnacji trawników.

Heroes pracujący przy projekcie: Maciej Bryke – Client Hero, Władek Laszko – Performance Hero, Sylwia Więcek – Graphic Design Hero.

Zdobywaj lepsze kontakty

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka jawna Heroes sp. z o.o. z siedzibą w Opolu. Dane będą przetwarzane w celu i w zakresie niezbędnym do przygotowania i udzielenia odpowiedzi na Twoją wiadomość oraz jej archiwizacji. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności.

Porozmawiajmy.

Napisz nam o swoim projekcie — niezależnie, czy chodzi o pozyskiwanie leadów B2B, kampanię sprzedażową, SEO, czy content marketing.

Szybka reakcja.

Konkretne kroki.

Dark gradiend background

Zdobywaj lepsze kontakty

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka jawna Heroes sp. z o.o. z siedzibą w Opolu. Dane będą przetwarzane w celu i w zakresie niezbędnym do przygotowania i udzielenia odpowiedzi na Twoją wiadomość oraz jej archiwizacji. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności.

Porozmawiajmy.

Napisz nam o swoim projekcie — niezależnie, czy chodzi o pozyskiwanie leadów B2B, kampanię sprzedażową, SEO, czy content marketing.

Szybka reakcja.

Konkretne kroki.

CEO

w Heroes

Łukasz Wiśniewski

Dark gradiend background

Zdobywaj lepsze kontakty

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka jawna Heroes sp. z o.o. z siedzibą w Opolu. Dane będą przetwarzane w celu i w zakresie niezbędnym do przygotowania i udzielenia odpowiedzi na Twoją wiadomość oraz jej archiwizacji. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności.

Porozmawiajmy.

Napisz nam o swoim projekcie — niezależnie, czy chodzi o pozyskiwanie leadów B2B, kampanię sprzedażową, SEO, czy content marketing.

Szybka reakcja.

Konkretne kroki.

CEO

w Heroes

Łukasz Wiśniewski

Dark gradiend background