Buntownicza marka, która zostawia po sobie ślad w pamięci dzięki odważnym ruchom podejmowanym w internecie. Dobre emocje i humor to znak rozpoznawczy marki Cashify, dla której mieliśmy przyjemność przygotowywać niestandardową kampanię świadomościową.
Cashify to kantor wymiany kryptowalut, który działa zarówno online jak i stacjonarnie w kilkudziesięciu punktach na mapie Polski. Oferuje swoim klientom korzystne możliwości wymiany walut cyfrowych.
Z marką Cashify rozpoczęliśmy współpracę w kwietniu 2022 roku, zaczynając od promocji usług w social mediach. Od tamtej pory dobrze poznaliśmy specyfikę marki, jej niesztampowe i nieco ekstrawaganckie podejście do marketingu. Doskonale zbadaliśmy także rynek pod kątem tej branży – grupę docelową, potrzeby i problemy konsumentów oraz konkurencję.
Klient, ponieważ jego marka dopiero rozwija się na Polskim rynku, poprosił nas o zaplanowanie kampanii, która zwiększy świadomość odbiorców na temat istnienia marki. Nasze działania objęły pozycje strategiczne, wdrożeniowe oraz optymalizacyjne – zajęliśmy się kampanią od A do Z.
Gra wstępna
Niestandardowe podejście brandu, kreowanego na kształt „dobrego ziomka”, który należy do elity, który zostawia po sobie ślad – pozwoliło nam wykorzystać niestandardowe sposoby dotarcia. Dlatego zdecydowaliśmy się na reklamę na portalu PornHub, który jest specyficznym kanałem i należy do niego podejść
z dużym dystansem. To dodatkowo zachęciło nas, aby hasła (lub grafiki) kreacji nie były przypadkowe, a nawiązywały do specyfiki portalu, jak i usługi Cashify.
Nie każda branża nadaje się na to medium, dlatego przed startem konieczna jest dobra analiza.
Naszym celem było:
- zostawić ślad w pamięci odbiorców,
- osiągnąć wynik ok. 100 000 wyświetleń reklam.
Pierwszy wynik nie jest tak oczywisty i łatwy do zmierzenia, natomiast drugi… Udało nam się go pobić o 2700%.
A gdy zrobiło się cieplej……
W celu dobrania odpowiednich komunikatów, w pierwszej kolejności skupiliśmy się na charakterystyce działalności marki. Bezpieczeństwo i prostota wymiany walut
w kantorze to podstawowe założenia Cashify. Organizują także różne akcje, w których np. za wygrane przez klientów mecze w grze Fifa obniżają prowizję od wymian.
Idąc śladem poszczególnych haseł, związanych z przeżyciami, osobowością i charakterystyką marki, stworzyliśmy kilka komunikatów, które harmonizowały się zarówno z brandem naszego klienta, jak i ze specyfiką portalu.
Kreacje
I nagle jest gorąco!
Obserwując bacznie wyniki i optymalizując kampanię doszliśmy do wniosku, że lepiej zrezygnować z umiejscowień, które nie miały zbyt dużej liczby kliknięć. Tym sposobem, nie zmieniając budżetu, mogliśmy zwiększyć liczbę wyświetleń i generować większy ruch.
Dzięki sprawnej optymalizacji udało nam się wygenerować jeszcze korzystniejszy budżet – zeszliśmy z kwoty $0.095 za kliknięcie na $0,068.
Finał
Analiza marki Cashify i portalu PornHub pozwoliła nam dopasować je do siebie, osiągając doskonały wynik, jakim było
2,7 miliona wyświetleń reklam w 2 miesiące
Dotarcie do takiej liczby osób nie byłoby możliwe, gdyby nie trafna analiza strategiczna, która dała nam pewność spójności przekazu Cashify z portalem PornHub.
Podsumowanie
Nasz klient wyraził potrzebę zwiększenia świadomości marki wśród polskich konsumentów. Po analizie i badaniu rynku obraliśmy wskaźnik efektywności (KPI), jakim było wygenerowanie 100 000 wyświetleń reklam na portalu dla dorosłych. Efekty przerosły nasze oczekiwania: wygenerowaliśmy 27-krotnie wyższy wynik!
Charakterystyka obu marek dała nam możliwość połączenia sił i zwiększenia rozpoznawalności marki Cashify wśród Polaków.
Heroes pracujący przy projekcie:
Karolina Kleta – Strategy Hero
Natalia Olejnik – Graphic Design Hero
Władek Laszko – Performance Hero