Jak dotarliśmy do 2,7 miliona osób kampanią na PornHubie? Case study kampanii marketingowej dla marki Cashify.

Buntownicza marka, która zostawia po sobie ślad w pamięci dzięki odważnym ruchom podejmowanym w internecie. Dobre emocje i humor to znak rozpoznawczy marki Cashify, dla której mieliśmy przyjemność przygotowywać niestandardową kampanię świadomościową.

Cashify to kantor wymiany kryptowalut, który działa zarówno online jak i stacjonarnie w kilkudziesięciu punktach na mapie Polski. Oferuje swoim klientom korzystne możliwości wymiany walut cyfrowych.

Z marką Cashify rozpoczęliśmy współpracę w kwietniu 2022 roku, zaczynając od promocji usług w social mediach. Od tamtej pory dobrze poznaliśmy specyfikę marki, jej niesztampowe i nieco ekstrawaganckie podejście do marketingu. Doskonale zbadaliśmy także rynek pod kątem tej branży – grupę docelową, potrzeby i problemy konsumentów oraz konkurencję. 

Klient, ponieważ jego marka dopiero rozwija się na Polskim rynku, poprosił nas o zaplanowanie kampanii, która zwiększy świadomość odbiorców na temat istnienia marki. Nasze działania objęły pozycje strategiczne, wdrożeniowe oraz optymalizacyjne – zajęliśmy się kampanią od A do Z.

Gra wstępna

Niestandardowe podejście brandu, kreowanego na kształt „dobrego ziomka”, który należy do elity, który zostawia po sobie ślad – pozwoliło nam wykorzystać niestandardowe sposoby dotarcia. Dlatego zdecydowaliśmy się na reklamę na portalu PornHub, który jest specyficznym kanałem i należy do niego podejść
z dużym dystansem. To dodatkowo zachęciło nas, aby hasła (lub grafiki) kreacji nie były przypadkowe, a nawiązywały do specyfiki portalu, jak i usługi Cashify.
Nie każda branża nadaje się na to medium, dlatego przed startem konieczna jest dobra analiza. 

Naszym celem było:

  • zostawić ślad w pamięci odbiorców,
  • osiągnąć wynik ok. 100 000 wyświetleń reklam.

Pierwszy wynik nie jest tak oczywisty i łatwy do zmierzenia, natomiast drugi… Udało nam się go pobić o 2700%. 

A gdy zrobiło się cieplej……

W celu dobrania odpowiednich komunikatów, w pierwszej kolejności skupiliśmy się na charakterystyce działalności marki. Bezpieczeństwo i prostota wymiany walut
w kantorze to podstawowe założenia Cashify. Organizują także różne akcje, w których np. za wygrane przez klientów mecze w grze Fifa obniżają prowizję od wymian.

Idąc śladem poszczególnych haseł, związanych z przeżyciami, osobowością i charakterystyką marki, stworzyliśmy kilka komunikatów, które harmonizowały się zarówno z brandem naszego klienta, jak i ze specyfiką portalu.

Kreacje

kreacja 5
image 48
image 46

I nagle jest gorąco!

Obserwując bacznie wyniki i optymalizując kampanię doszliśmy do wniosku, że lepiej zrezygnować z umiejscowień, które nie miały zbyt dużej liczby kliknięć. Tym sposobem, nie zmieniając budżetu, mogliśmy zwiększyć liczbę wyświetleń i generować większy ruch.

Dzięki sprawnej optymalizacji udało nam się wygenerować jeszcze korzystniejszy budżet –  zeszliśmy z kwoty $0.095 za kliknięcie na $0,068.

image 44

Finał

Analiza marki Cashify i portalu PornHub pozwoliła nam dopasować je do siebie, osiągając doskonały wynik, jakim było

2,7 miliona wyświetleń reklam w 2 miesiące

Dotarcie do takiej liczby osób nie byłoby możliwe, gdyby nie trafna analiza strategiczna, która dała nam pewność spójności przekazu Cashify z portalem PornHub.

Podsumowanie

Nasz klient wyraził potrzebę zwiększenia świadomości marki wśród polskich konsumentów. Po analizie i badaniu rynku obraliśmy wskaźnik efektywności (KPI), jakim było wygenerowanie 100 000 wyświetleń reklam na portalu dla dorosłych. Efekty przerosły nasze oczekiwania: wygenerowaliśmy 27-krotnie wyższy wynik!

Charakterystyka obu marek dała nam możliwość połączenia sił i zwiększenia rozpoznawalności marki Cashify wśród Polaków. 

Heroes pracujący przy projekcie:

Karolina Kleta – Strategy Hero

Natalia Olejnik – Graphic Design Hero

Władek Laszko – Performance Hero

Postaw wyzwanie

heroes-logo-biale
Opowiedz nam o potrzebach Twojej firmy i daj szansę swojemu biznesowi na wzrost razem z Heroes.
Czekam na Twoją wiadomość.

Opowiedz nam o potrzebach Twojej firmy i daj szansę swojemu biznesowi na wzrost razem z Heroes. Czekamy na Twoją wiadomość.

Formularz Kontaktowy
Łukasz Wiśniewski
CEO Growth Heroes
lukasz@heroes.pl
+48 512 113 560
Przewiń do góry