Jak Cashify zdobyło 2,7 mln odbiorców na PornHubie
Buntownicza marka, która zostawia po sobie ślad w pamięci dzięki odważnym ruchom podejmowanym w internecie. Dobre emocje i humor to znak rozpoznawczy marki Cashify, dla której mieliśmy przyjemność przygotowywać niestandardową kampanię świadomościową.
O marce
Cashify to kantor wymiany kryptowalut, który działa zarówno online jak i stacjonarnie w kilkudziesięciu punktach na mapie Polski. Oferuje swoim klientom korzystne możliwości wymiany walut cyfrowych.
Z marką Cashify rozpoczęliśmy współpracę w kwietniu 2022 roku, zaczynając od promocji usług w social mediach. Od tamtej pory dobrze poznaliśmy specyfikę marki, jej niesztampowe i nieco ekstrawaganckie podejście do marketingu. Doskonale zbadaliśmy także rynek pod kątem tej branży – grupę docelową, potrzeby i problemy konsumentów oraz konkurencję.
Klient, ponieważ jego marka dopiero rozwija się na Polskim rynku, poprosił nas o zaplanowanie kampanii, która zwiększy świadomość odbiorców na temat istnienia marki. Nasze działania objęły pozycje strategiczne, wdrożeniowe oraz optymalizacyjne – zajęliśmy się kampanią od A do Z.
Gra wstępna
Niestandardowe podejście brandu, kreowanego na kształt „dobrego ziomka”, który należy do elity, który zostawia po sobie ślad – pozwoliło nam wykorzystać niestandardowe sposoby dotarcia. Dlatego zdecydowaliśmy się na reklamę na portalu PornHub, który jest specyficznym kanałem i należy do niego podejść z dużym dystansem. To dodatkowo zachęciło nas, aby hasła (lub grafiki) kreacji nie były przypadkowe, a nawiązywały do specyfiki portalu, jak i usługi Cashify. Nie każda branża nadaje się na to medium, dlatego przed startem konieczna jest dobra analiza.
Naszym celem było:
zostawić ślad w pamięci odbiorców,
osiągnąć wynik ok. 100 000 wyświetleń reklam.
Pierwszy wynik nie jest tak oczywisty i łatwy do zmierzenia, natomiast drugi… Udało nam się go pobić o 2700%.
A gdy zrobiło się cieplej…
W celu dobrania odpowiednich komunikatów, w pierwszej kolejności skupiliśmy się na charakterystyce działalności marki. Bezpieczeństwo i prostota wymiany walut w kantorze to podstawowe założenia Cashify. Organizują także różne akcje, w których np. za wygrane przez klientów mecze w grze Fifa obniżają prowizję od wymian.
Idąc śladem poszczególnych haseł, związanych z przeżyciami, osobowością i charakterystyką marki, stworzyliśmy kilka komunikatów, które harmonizowały się zarówno z brandem naszego klienta, jak i ze specyfiką portalu.
Kreacje
Obserwując bacznie wyniki i optymalizując kampanię doszliśmy do wniosku, że lepiej zrezygnować z umiejscowień, które nie miały zbyt dużej liczby kliknięć. Tym sposobem, nie zmieniając budżetu, mogliśmy zwiększyć liczbę wyświetleń i generować większy ruch.
Dzięki sprawnej optymalizacji udało nam się wygenerować jeszcze korzystniejszy budżet – zeszliśmy z kwoty $0.095 za kliknięcie na $0,068.

Analiza marki Cashify i portalu PornHub pozwoliła nam dopasować je do siebie, osiągając doskonały wynik, jakim było: 2,7 miliona wyświetleń reklam w 2 miesiące. Dotarcie do takiej liczby osób nie byłoby możliwe, gdyby nie trafna analiza strategiczna, która dała nam pewność spójności przekazu Cashify z portalem PornHub.







