3 kwi 2023

Barwy potrafią oddziaływać na podświadomość

Z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak ważne są kolory w identyfikacji wizualnej marki. Pokażemy Ci, jak charakteryzują się poszczególne kolory

Aniela Mikoda

3 kwi 2023

Barwy potrafią oddziaływać na podświadomość

Z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak ważne są kolory w identyfikacji wizualnej marki. Pokażemy Ci, jak charakteryzują się poszczególne kolory

Aniela Mikoda

Czy wiesz jak barwy potrafią oddziaływać na podświadomość?

Każdy kolor jest w stanie wpłynąć na ludzki umysł, na Twój także.

Chyba każdemu z nas kolor zielony kojarzy się z naturą, harmonią, bezpieczeństwem 

Używa się go przy produktach kosmetycznych i produktach naturalnego pochodzenia.

Kolor czerwony – z szybkością, zagrożeniem, okazją, a także miłością 

Wykorzystywany do podkreślenia okazji a także przy produktach sportowych.

Niebieski kojarzy nam się z niebem i wodą, symbolizuje mądrość 

Kolorem niebieskim oznaczane są produkty związane z wodą lub czystością.

Kolor żółty to ostrzeżenie, ale także promienność i energia 
Używany często przy produktach dla dzieci lub związanych z rozrywką.

Czarny zaś kojarzy się z luksusem, elegancją, elitarnością 

Jaki kolor najczęściej mają limuzyny?

Zgodzisz się z nami, że Tobie również na myśl przyszły takie skojarzenia. Dowodzi to, jak zgodnie zaprogramowane są nasze umysły. Warto więc wykorzystać psychologię kolorów podczas kreowania identyfikacji wizualnej.