Barwy potrafią oddziaływać na podświadomość

Czy wiesz jak barwy potrafią oddziaływać na podświadomość? 🤔

Z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak ważne są kolory w identyfikacji wizualnej marki 🎨 Pokażemy Ci, jak charakteryzują się poszczególne kolory 👇

Każdy kolor jest w stanie wpłynąć na ludzki umysł, na Twój także.

Chyba każdemu z nas kolor zielony kojarzy się z naturą, harmonią, bezpieczeństwem 🌱
Używa się go przy produktach kosmetycznych i produktach naturalnego pochodzenia.

Kolor czerwony – z szybkością, zagrożeniem, okazją, a także miłością ❤️
Wykorzystywany do podkreślenia okazji a także przy produktach sportowych.

Niebieski kojarzy nam się z niebem i wodą, symbolizuje mądrość 🌊
Kolorem niebieskim oznaczane są produkty związane z wodą lub czystością.

Kolor żółty to ostrzeżenie, ale także promienność i energia 🌞
Używany często przy produktach dla dzieci lub związanych z rozrywką.

Czarny zaś kojarzy się z luksusem, elegancją, elitarnością 🌚
Jaki kolor najczęściej mają limuzyny?

Zgodzisz się z nami, że Tobie również na myśl przyszły takie skojarzenia. Dowodzi to, jak zgodnie zaprogramowane są nasze umysły. Warto więc wykorzystać psychologię kolorów podczas kreowania identyfikacji wizualnej.

Hej! Został tylko jeden krok...

Wprowadź dane, aby otrzymać dostęp
do WORKBOOKA!

Formularz - lead magnet
Przewiń do góry