Przedstawimy Wam NAJCIEKAWSZE fakty z raportu Digital 2022 przeprowadzonego przez We Are Social i Hootsuite
Przewiduje się, że łączny czas wszystkich użytkowników w internecie w 2022 wyniesie około 12,5 biliona godzin online.
Dla zobrazowania podpowiadamy – żeby jedna osoba spędziła tyle czasu w internecie potrzebowałaby ponad 1,4 miliarda lat
Przeciętny użytkownik YouTube’a spędza na nim miesięcznie niecałą dobę – 23,7 godzin, w przypadku Facebooka jest to 19,6 godzin, tyle samo czasu średnio spędzamy na TikToku. Whatsapp – 18,6 h, Instagram to tylko 11,2 godziny miesięcznie.
W sumie daje to niecałe 4 dni w ciągu miesiąca spędzonych w social mediach. Czy to dużo?
Do co 3 osoby na świecie docierają obecnie reklamy na YouTube. W przypadku brania pod uwagę wyłącznie ludzi dorosłych, to reklamy docierają do 75% społeczeństwa.
Niemal połowa użytkowników internetu przyznaje, że odwiedza social media w celu wyszukania produktów oraz marek, które zamierza kupić.
Czy miałeś świadomość o takiej mocy social mediów w sprzedaży?
Źródło: https://bit.ly/3svmWvx