Czy wiesz, że kampania McDonald’s we współpracy z Matą osiągnęła jeden z najlepszych wyników w historii restauracji?
Z popularnym artystą ten amerykański fast food podniósł w Polsce swoją sprzedaż aż o 60% względem tego samego okresu w roku poprzedzającym 😮
W restauracji pojawił się w 2021 roku zestaw Maty. Składał się on z potrójnego ch33sburgera, frytek oraz specjalnej kawy (Matchak Latte), który podbił serca młodzieży, która tłumnie wybierała się do McDonalda 🍔
W ramach tej samej kampanii do zdobycia były także limitowane ubrania, które można było zdobyć poprzez aplikację restauracji, odpowiadając poprawnie na kilka pytań ✅
Warto podkreślić, że kampania odnotowała zainteresowanie głównie wśród ludzi młodych od 18 do 30 roku życia.
Mimo niewielkiego przedziału wiekowego, przełożyło się na sprzedaż zwiększoną o ponad połowę – naprawdę niezły wynik.
Co uważasz o współpracy z popularnymi artystami? 🤔