Barwy potrafią oddziaływać na podświadomość

Czy wiesz jak barwy potrafią oddziaływać na podświadomość? 🤔

Z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak ważne są kolory w identyfikacji wizualnej marki 🎨 Pokażemy Ci, jak charakteryzują się poszczególne kolory 👇

Każdy kolor jest w stanie wpłynąć na ludzki umysł, na Twój także.

Chyba każdemu z nas kolor zielony kojarzy się z naturą, harmonią, bezpieczeństwem 🌱
Używa się go przy produktach kosmetycznych i produktach naturalnego pochodzenia.

Kolor czerwony – z szybkością, zagrożeniem, okazją, a także miłością ❤️
Wykorzystywany do podkreślenia okazji a także przy produktach sportowych.

Niebieski kojarzy nam się z niebem i wodą, symbolizuje mądrość 🌊
Kolorem niebieskim oznaczane są produkty związane z wodą lub czystością.

Kolor żółty to ostrzeżenie, ale także promienność i energia 🌞
Używany często przy produktach dla dzieci lub związanych z rozrywką.

Czarny zaś kojarzy się z luksusem, elegancją, elitarnością 🌚
Jaki kolor najczęściej mają limuzyny?

Zgodzisz się z nami, że Tobie również na myśl przyszły takie skojarzenia. Dowodzi to, jak zgodnie zaprogramowane są nasze umysły. Warto więc wykorzystać psychologię kolorów podczas kreowania identyfikacji wizualnej.

Przewiń do góry