Czy wiesz jak barwy potrafią oddziaływać na podświadomość? 🤔
Z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak ważne są kolory w identyfikacji wizualnej marki Pokażemy Ci, jak charakteryzują się poszczególne kolory
Każdy kolor jest w stanie wpłynąć na ludzki umysł, na Twój także.
Chyba każdemu z nas kolor zielony kojarzy się z naturą, harmonią, bezpieczeństwem
Używa się go przy produktach kosmetycznych i produktach naturalnego pochodzenia.
Kolor czerwony – z szybkością, zagrożeniem, okazją, a także miłością
Wykorzystywany do podkreślenia okazji a także przy produktach sportowych.
Niebieski kojarzy nam się z niebem i wodą, symbolizuje mądrość
Kolorem niebieskim oznaczane są produkty związane z wodą lub czystością.
Kolor żółty to ostrzeżenie, ale także promienność i energia
Używany często przy produktach dla dzieci lub związanych z rozrywką.
Czarny zaś kojarzy się z luksusem, elegancją, elitarnością
Jaki kolor najczęściej mają limuzyny?
Zgodzisz się z nami, że Tobie również na myśl przyszły takie skojarzenia. Dowodzi to, jak zgodnie zaprogramowane są nasze umysły. Warto więc wykorzystać psychologię kolorów podczas kreowania identyfikacji wizualnej.